Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Cecilia - 6 maj 2016 23:56

Jävlar va bra jag är :) jag vet att man inte ska svära men är så nöjd :) fixade tvätten med att båda lägga in den som var Torr :) hänga upp allt blött och slänga igång ännu en Maskin :) är sjukt nöjd :) men nu blir det att sova :) sov gott :)

Av Cecilia - 6 maj 2016 23:21

Jag är helt handlingsförlamad asså jag hoppades på att få lite inspiration men inte då! Jag har bara lyckats att plocka ut diskmaskinen än så länge och ser inte att jag kommer orka något mer nu när jag kommit in med hundarna efter promenaden :)

Vi tog en längre promenad nu eftersom vi bara varit ute på gräset idag under dagen :) det var så varmt på asfalten så vågade knappt att dem skulle gå där :) yra har ju så ömtåliga fötter :/

Av Cecilia - 6 maj 2016 18:50

Lite nya Erbjudanden har kommit :)

Just nu är det inte bara kakburken som är kampanjvara utan också :)

Vasen Azzaro och 2 pack handdukar Monterosso :)

Dessutom så är det fortfarande morsdags kampanj :)

Och bokar man party mellan 15 maj och 30 juni så kan man köpa detta snygga för ett självkostnadspris som värdinna :)

Här är länken till kampanjkatalogen :)

https://indd.adobe.com/view/c71a8f6a-1f28-4f25-86fc-ea3a07342062

Här är katalogen som helhet :)


http://np.netpublicator.com/netpublication/n97483207

Är det något ni undrar eller vill handla så får ni höra av er :)

Av Cecilia - 6 maj 2016 18:44

Mer chill dag får man leta efter! Jag kommer inte igång! Suck alltså! Har plockat ur diskmaskinen idag och kollat åt tvättmaskin och torktumlare men jag får inget gjort! Men har varit ute en del i solen och bara varit med hundarna :)

Vi försökte ta en tur med supran förut men det gick väl sådär ;) hahaha det slutade med att huven gick sönder ;)

100 meter hemifrån det var nog allt jag fick åka med i år kan jag väl tro :p

Av Cecilia - 6 maj 2016 14:46

Jag har så mycket att göra men så lite energi att göra det med ;) går ut och chillar med Erik :)

Vi var förresten på dejt förut på ett ställe här i lilla Edet som heter Rafaels :) det var sjukt nice att gå och äta så nära :) lite lyxigt kändes det :) men är så trött så vet knappt vart jag ska ta vägen ;)

Av Cecilia - 6 maj 2016 08:59

Jag och hundarna tog oss en sovmorgon :) men dem har varit ute och kissat :) och torktumlaren, tvättmaskinen och diskmaskinen är all tysta detta innebär att man kan starta dagens jobb :) ska väl kolla runt om det var några som ville komma in och kolla på inredning :) mm :)

Av Cecilia - 6 maj 2016 05:45

Igår när jag smet hemifrån så glömde jag visst lite saker :) såsom tvätt och torktumlare och disk :) men nu har jag fixat mig i fas igen :) tvättmaskinen fick jag köra om :) torktumlaren fick än en gång köras igång :) och diskmaskinen är nu laddad och ska startas :)

Detta gjorde jag under tiden som dessa små åt :)

Innan dess så var vi ute och gick :) så skönt :)

Nu ska jag bara göra iordning huset för att dammsugas så ska faktiskt jag tillbaka till sängen och sova en sväng :) hoppas ni har en bra morgon :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards