Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Cecilia - 2 maj 2016 19:32

Då har jag och Erik ätit och hundarna fick också mat :)

Vilade en stund efter maten gjorde jag och hundarna men nu är det full fart igen :) och jag väntar på Linda och Erik för att gå på promenad :)

Haha trots att yra låter som en Björn så tycker hon ändå det är kul att ha dragkamp med Alva för när Alva släpper taget så väntar yra på att Alva tar nytt tag innan hon försöker sno den igen :) och dem är så söta ihop :) jag tar ju och lägger undan alla leksaker flera gånger om dagen men dem vet precis vart allt är och går och letar efter sina favoriter :) ska göra mig klar för promenad tror jag :)

Allmänt · Alva · maten · recept · Yra
Av Cecilia - 2 maj 2016 18:01

Då är man hemma hundarna och jag har varit ute och lekt en sväng och har nu kommit in och hunnit med att dammsuga :) ska strax fixa upp kuddarna i soffan :) innan jag kom hem Så tog jag en snabbis på Ica och hämtade matkassarna och handlade lite småsaker :)

Nu är det mat pågång :) minutbiffen med varm potatissallad :) ska bli så gott :)

Av Cecilia - 2 maj 2016 11:48

Man blir trött av att jaga pinnar :)

Och nu är det 2 lektioner kvar på dagen :) och båda grupperna sköter sig själva så jag hinner nog att gå igenom lite betyg och uppgifter :) underbart :)

Av Cecilia - 2 maj 2016 11:41

Jag och hundarna tar en chill prommenad på gräsmattan :) yra leker med pinnen och Alva försöker sno den och strosar omkring :)

Alva ligger och spanar på grannarna som bygger lite :) men inser nu att allt jag lade upp i morses på bloggen inte blivit något så får skriva om det i em :) sjukt tråkigt men det är sånt som händer :)

Av Cecilia - 2 maj 2016 07:46

Satt med ett inlägg till bloggen men vet inte hur vida det blev klart! Eftersom hela datorn hängde sig och gav felmeddelanden! Så sjukt trött på den datorn alltså! Men men fick ut hundarna iaf :)

Och nu står jag och väntar lä Julia som ville ha skjuts idag :) och snart börjar morgon mötet :) underbara måndag :)

Av Cecilia - 2 maj 2016 05:51

Hundarna har nu varit ute och fått frukost :) nu är det min tur att då frukost och äta lite :) och sitta med Zelected by Houze :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards