Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Cecilia - 1 mars 2016 20:00

För några dagar sedan så fick jag ett mail från Fb där det stod att det var en säkerhetsrisk på kontot jag loggade ut och in och bytte lösenord mm tänkte inte mer på det så jaja! Skit samma... Här kommer det som gör mig så förbannad! Någon är inne på min mail och läser mm så har nu bytt inlogg på alla konton jag kan komma på så hoppas verkligen att detta ska lösa sig... Suck glömde ju snap och insta... Ska fixa de med då...

Av Cecilia - 1 mars 2016 16:42

Ja det var en underbar dag på jobbet fick mycket gjort och det är skönt :) Dock så har huvudet sprängt sönder mig idag så det blev ingen träning men jag får ta igen det i morgon eller senare idag ;) vi får väl se sedan ;) men nu ska jag pallra mig upp ur soffan och grejja med disken och ta fram till maten :) för älskling och vovve kommer hem snart <3

Måste ta och jobba med teknik uppgifter med:)

Av Cecilia - 1 mars 2016 06:03

Till skillnad från igår så är jag inte så pigg nu på morgonen :/ jag är rätt så seg :) men men vad ska man göra :) just nu sitter jag och äter frukost :) kellogs special K med banan och en grapefrukt brevid :) i glaset har jag vitamin tablett :)

Nu på morgonen så ska jag städa och grejja med tvätten :) jag funderar på att damma så att jag kan dammsuga när jag kommer hem efter jobb och träning :)

Sedan blir det att åka mot jobbet eller ja fixa ordning sig för jobbet och sedan åka :) idag ska jag hinna kolla igenom allt i skolan som jag måste jag ska verkligen pressa mig så jag klarar det :)

Jag behöver lägga i alla betyg samt att kolla igenom teknik uppgifter och lite slöjduppgifter ;) men tror jag fixar allt det idag :) faktiskt :)

Men nu ska jag njuta av min frukost :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards