Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Cecilia - 11 mars 2016 21:37

Stress stress stress hela dagen men det känns ändå bra <3 jag har kollat alla teknikuppgifter och allt runt omkring det så nu är det klart :) jag har haft super bra lektioner och inget bråk på skolan vad jag vet ;) och ja dwt har varit bra :) känner mig stolt över att ha fått en hel del gjort :) ska upp tidigt i morgon och försöka få klart mer saker :)

Men nu blir det lite kort från dagen som Linnea tog då hon kom hit på
Besök :)

Av Cecilia - 11 mars 2016 07:29

Kom upp i tid idag :) och känner mig sjukt nöjd över detta :) har jobbat en del så att jag slipper springa runt med mina hårddiskar mer i skolan bättre dem är hemma faktiskt :) och jag har kollat genom mer uppgifter :) så jag är sjukt nöjd :) ska städa undan lite på jobbet och sedan fortsätta med mitt nyvunna sätt att få uppgifter och måsten gjort :) det känns så skönt :)! Jag är så nöjd över detta :) älskar det :) ska försöka sy klart Eriks mysbyxor idag men om det inte går är det inte hela världen :)

Jag måste säga att jag är sjukt stolt över mig och sjukt nöjd över hur det fungerar för tillfället och det känns lättare att både sova och jobba när man känner att man får saker gjort :) nu blir det bara detta en stund så är jag i kapp och förhoppningsvis så fixar jag in alla utvecklingssamtal idag :) woop wopp :)

Idag är planen
Bädda sängen fast det är gjort nu iof ;)
Äta frukost men det är också avklarat
Jobba med bedömning det är till hälften klart
Packat det är också klart :) sjukt nöjd är jag :)

Under jobbet sparka igång niorna så dem jobbar :) underbart ;) och få ordning på mina mjukbyxor och det var något mer jag tog med som skulle sys men vet inte vad :) dessutom så ska jag göra klart bedömningar :) grupperna löser jag i helgen :) jag älskar detta :)

Det är säkert mer men jag löser det :) nu blir det att åka till jobbet :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards