Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Cecilia - 19 mars 2016 21:42

Sjukt trött i kroppen efter en utmattande dag i Skövde/Blikstorp :) huset dem har flyttat in i är mammas kusins hus :) dem har nämligen köpt ett nytt :) ett stort och fint hus men kanske en aningen inrett i personlig stil :) men men det går alltid att fixa och dem ät händiga bror och svägerska så det löser dem :)

Nu är det robocop på tv och jag ligger
Här och bloggar men tänker egentligen bara på en sak... Jvl spel på Fb messenger som min syster skickade :)

18 poäng och mitt rekord är 22 just ny gick min syster om mig med 29 poäng sjukt måste slå dem ;)

Idag så sa vi tydligen ja till en skidresa med känns väl sådär men vingård väl se jag mår dåligt över det redan liksom... Jag hatar snö kan hellre åka på en tränings semester till något varmt land :/ kyla och mina leder och så är inte direkt vänner och dela lägenhet med min familj är ju inte heller super kul... Känner att det kommer gå illa och alla älskar att reta mig så kommer gå runt i en vecka och vara arg och sur! Sedan vill jag inte lämna hunden heller... Men det är långt dit och än så länge är inget bestämt... Ush hatar verkligen snö!

Ne ska lägga mig och vila lite för jag känner mig varm, trött och ögonen kliar känns som om jag håller på ty bli sjuk :/ hoppas att kungagraven en bra dag :)

Av Cecilia - 19 mars 2016 09:11

Vi däckade i soffan igår efter att ha lagad pulled fläskfile taccos :) taco marinad är så sjukt smidigt :) vi lade en fläskfilé i en stekpåse med massa vitlök och tacco marinad :) sjukt gott :) sedan in i ugnen ca 30-40 min jag höll inte koll utan fixade massa emellan men oavsett så blev det sjukt gott :)
Sedan så somnande vi typ i soffan :)
Skön fredags kväll :)

Nu är vi på väg mot Skövde och ska hjälpa Linus att flytta till sitt hus :) sjukt roligt för dem att flytta till något större :)

Jag och yra var ute och gick förut :) sjukt skönt i värmen och solen faktiskt :)

Men som sagt nu är hela familjen på väg till Skövde för att flytta ut Linus till en liten by som heter Blikstorp nästan där som pappa bor :) kommer bli väldigt roligt :)

Så mer planer än så blir det inte idag :) hoppas ni får en bra dag så ska jag underhålla Erik lite som är chaufför idag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards