Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Cecilia - 12 mars 2016 22:03

Inte så lätt som det ser ut på you Tube och liknande men det är svårt och det gör inte som man vill, man måste verkligen få in det i kroppen :) sjukt irriterande jag vill att det ska bli rätt fort och snyggt fort och att jag ska lära mig fort ;) hahahaha ;)

Några av mina alster :) hahaha i morgon ska jag fixa mina skålar vill ha två med mig hem!!! Måste när man vart på svarvkurs !!! ;)

Av Cecilia - 12 mars 2016 07:21

Idag är det svarvning från 9-17 :) kommer vara gött trött i händerna och har inte med mina skenor det kunde jag kanske tänkt på men har ju inte haft så mycket problem nu ett tag s tänkte att jag kanske klarar detta :) men jag får ju försöka :)

Idag ska vi göra skålar :) vilket känns väldigt roligt :) och jag ska försöka mig på uppgiften vi fick igår med att göra ett ägg jag ska klara av att göra ett ägg innan jag åker härifrån! Punkt :) tror också att vi skulle göra en sån snurr leksak som jag iaf fick hos tandläkaren när jag var liten :) men skål ser jag fram emot :) det tycker jag är rolig ;)

Frukosten är ju först om en liten stund så ska väl grejja lite broderi innan vi går och äter frukost :)

Saknar dock mina älsklingar som ligger hemma i vår underbara säng och myser ;) känns tomt utan dem :) <3

I em är vi bjudna till mamma för att äta mat :) och jag ska fixa tandborste och lite som jag glömt :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards