Alla inlägg den 29 mars 2016

Av Cecilia - 29 mars 2016 20:59

Först gick jag prommenad med b1 och b2 ;) mina nya smeknamn på yra och Alva :) hahaha :) sedan tog jag mig till gymmet blev inte jätte bra tränat idag bara 200 cal men tänker att jag får börja så då jag inte är helt frisk ännu :) men har konditionen kvar 200 på 16 min är sjukt okey :)

[Bild]

Av Cecilia - 29 mars 2016 18:52

Ja då var jag hemma eller det har jag ju iof varit en stund :) jag har hämtat matkassen från Ica :) och fick en supergod mat :) skink och grillad paprika lasagne :) och det var så gott :) faktiskt :)

När jag kom hem så låg det skor i hela vardagsrummet för Alva bär skot när vi inte är hemma så ska lägga om dem vi inte använder i klädkammaren :) galna hund :)

Där efter så lagades det mat och jag fjäskade med hundarna och har införskaffat lite blodpudding som nu är i ugnen skuren till hundgodis :)

Några minuter till så är dem klara sedan :) under tiden dem blir klara :)

Just nu fick jag stoppa skotjuven Alva ;) hon snodde mina skor igen ;) får ta bort dem snart alltså ;)

Nu ska jag vika tvätt om min tjuv kan sluta sno mina skor ;)

Av Cecilia - 29 mars 2016 07:42

Med blandade känslor är det nu dags att he sig av till jobbet :/ :) älskar mitt jobb men hade behövt vila/vara hemma med hundarna någon dag till <3 men men det får gå :)

Planeringen har väl gått sådär:
Jag har fixat i kylen
Fixat disken men missbedömde hur mycket som faktiskt går in i en diskmaskin ;)

Hundarna har fått mat Dock så har jag inte fått någon men det löser sig :)

Där efter så promenerade vi :)

Och nu har jag packat iordning för att åka :)

Alva undrar vad som är på gång :) hahaha men nu är det dags :) jobba jobba jobba ;)

Hoppas ni alla får en underbar dag :) <3

Av Cecilia - 29 mars 2016 07:04

Förlåt att det blivit så mycket hund bilder men jag är så lycklig över min familj och stolt över vårt val att tagit hand om en hund som inte haft det bra :) och älskar att yra accepterar det :) att hon försöker väja sig vid den nya lilla fjäskisen :) yra har det lite tufft nu men jag tror det går bra :)


Vi alla tre somnade igår tillsammans här i sängen men vid två när jag vaknade så låg yra vid sängen och Alva i soffan men sånt händer :) tror det blir bättre om några dagar :) dem har funnit sin plats ganska snabbt så tror det blir ganska lätt nu :)

Nog om mina underbara hundar för nu är det dags för påsklovsskola :) så det blir lite jobb idag :) och planeringen för mig är:

Innan jobbet fixa:
Kylen
Disken
Tvätten
Och prommenad med små slappishundar

Under jobbet:
Laga Alex byxor
Fixa niornas jobb
- skriv om planering kläder
- sy lappteknik
Fixa i salen
Och börja märka upp i förrådet :)

I em:
Hämta matkassen
Åka och träna
Städa köket


Men nu behöver mina små underbara svartvita systrar här få lite frukost <3 jag kanske också ska fixa lite frukost till mig då :)

Hoppas ni får en bra dag :)

Av Cecilia - 29 mars 2016 06:32

Förlåt att det blivit så mycket hund bilder men jag är så lycklig över min familj och stolt över vårt val att tagit hand om en hund som inte haft det bra :) och älskar att yra accepterar det :) att hon försöker väja sig vid den nya lilla fjäskisen :) yra har det lite tufft nu men jag tror det går bra :)


[Bild]

[Bild]

Vi alla tre somnade igår tillsammans här i sängen men vid två när jag vaknade så låg yra vid sängen och Alva i soffan men sånt händer :) tror det blir bättre om några dagar :) dem har funnit sin plats ganska snabbt så tror det blir ganska lätt nu :)

[Bild]

Nog om mina underbara hundar för nu är det dags för påsklovsskola :) så det blir lite jobb idag :) och planeringen för mig är:

Innan jobbet fixa:
Kylen
Disken
Tvätten
Och prommenad med små slappishundar

Under jobbet:
Laga Alex byxor
Fixa niornas jobb
- skriv om planering kläder
- sy lappteknik
Fixa i salen
Och börja märka upp i förrådet :)

I em:
Hämta matkassen
Åka och träna
Städa köket


Men nu behöver mina små underbara svartvita systrar här få lite frukost <3 jag kanske också ska fixa lite frukost till mig då :)

Hoppas ni får en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards