Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Cecilia - 31 mars 2016 18:34

Var ute på prommenad med hundarna sedan hem och fixa disken och maten :)

Det var super gott :) det tyckte även hundarna :)

Nu ligger jag och hundarna i sängen :) Alva är som vanligt på bushumör vilket både jag och yra får kännas vid ;) just nu försöker hon bita på mina fingrar ;)

Men ser väldigt oskyldig ut så fort man säger till henne :) men ser att hon kollar på yra så det blir nog snart en överenergi attack till på stackars yra! Tur det snart är valpkurs!

Av Cecilia - 31 mars 2016 15:53

Hundarna har varit ute och vi var inne alla tre hos Linda nyss :) och det gick bra med katter och barn och hundar :) jag åt lite mellanmål där :) alltså knäckebröd med ost är så underskattat :) sjukt gott var det iallafall :)

Hundarna har nu fått mat och springer och leker med sina leksaker som dem får ha en stund till :)

Jag ligger i sängen för Att inte lägga mig i så mycket i deras bråk men den lilla Alva tar och snor yras leksaker med in till mig för att gömma sig :) men det låter som om det går bra :) förutom att min bäddningen blir förstörd men det gör inget :)

Ikväll så är tanken att jag ska sy lite och grejja med städ, disk och tvätt :) men nu blir det nog att vila en stund är väldigt seg idag :S har väl för mycket i huvudet! Men en liten paus och en prommenad med hundarna är nog bra :)

Nu börjar det låta lite mycket utifrån vardagsrummet så får kolla hur det går!

Av Cecilia - 31 mars 2016 08:22

Då är man på jobbet dags att göra klart för måndag och steppa upp för att hinna klart alla syprojekt :) promenaden gick bra :)

Tvätten är gjord och disken och tvättat :)

Av Cecilia - 31 mars 2016 07:00

Jag har hunnit med att äta frukost! Bra jobbat :) hunnit med disk och dusch och varit ute och kissat hundarna :)

Dem har också fått mat :)

Jag har också fixat lite lunch tills idag :) kycklingsallad på det som blev kvar igår :) underbart :)

Det som är kvar nu på
Morgonen är att fixa lite disk :) och ta ut hundarna på en längre promenad :) så det är skönt att jag kommit en bit :) och så ska jag bädda sängen med :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards