Alla inlägg den 22 mars 2016

Av Cecilia - 22 mars 2016 22:41

Ja mycket har man gjort och försökt vila så att man kan komma tillbaka till träningen igen :/ men hundar utan hem ringde och hade en första intervju :) känns väldigt bra :) den hunden vi kollat på hade dock fått ett hem men vi har en ny kandidat :) hoppas att det blir bra :) vi skulle höras i morgon :) så hoppas att det går bra då :)

Jag har snart fått gjort Olof också :)

Men snart så är den klar :) jag hoppas att jag hinner med minioren i morgon så att jag kan börja sy ramarna till dem i nästa vecka :) nu i helgen ska jag brodera klart :) men nu ska vi sova :)

Vi åt supergod mat idag :) tror även kidsen tyckte om det :) renskavsgryta :) den var super nice :) mmmm ICAs matkasse är kung :)

Men nu sova så jag kommer upp i morgon eller allra först gå och fixa en nagel som cpar :) god natt :)

Av Cecilia - 22 mars 2016 16:26

Jag måste typ klona mig några gånger alltså för att jag ska få livet att gå ihop :/ hahaha helt galet mycket har jag även om det börjar att ta på mina projekt så har jag en hel del kvar att försöka få ordning på :)

Men lite kan jag beta av :) pikatchun är gjord och klar :) eleverabetena som behövdes att kollas över idag är också nästan färdiga :) har bara lite kvar men det tar jag sedan :)

Jag har nu städat mm :) så nu ska jag chilla med TV3 play och "kan vi hjälpa till" och Olof som vill ha sin rosa bakgrund klar :)

Av Cecilia - 22 mars 2016 07:05

Jag har bäddat sängen :)

Jag har diskat :) och fixar i köket :) ska be Tove dammsuga köket sen :)

Igår så tog jag med mitt midjeband och sydde så nu kan jag använda det igen :) super nöjd :)

Pikatchun är snart klar med :) några minuters till arbete så är det klart :)

Sen måste jag bara göra min hög med broderier men det går fort :) men nu är det dags för prommenad :)

Mina tre dygnare har somnat för ovanlighetens skull ;)

Nu blir det prommenad :) wopp wopp :)

Av Cecilia - 22 mars 2016 06:32

Gud vad jag är trött :/ suck igår var helt utmattande :/ jag tror jag gör så att jag ska försöka träna idag och imorgon om det går och så försöka brodera klart ganska mycket idag :)

Men fick gjort en del med planeringen igår men idag så är det :)

Nu på morgonen ska jag fixa disken :) och brodera lite För en elev men inte allt för lite ska hon allt Göra själv :)

I skolan är det fullt med lektioner så där blir det inte så mycket gjort men har lite broderi att göra klart :) underbart :)

Efter jobbet blir det utvecklingssamtal :) så kommer hem sent även idag :) som tur är så är slappargänget hemma :p

Jag har tre teletubbies och ett får i soffan här ;)


Suck jag är såååå trött! Pallar inte!!!! Måste man verkligen jobba? :) haha skönt att vara trött på min tuffaste dag schema mässigt sett :) men det är lungt :) ikväll så blir det renskavs gryta med ris får se om det passa de små kidsen ;) hahaha dem får äta och se glada ut :)

Vilka slappisar :) ne men om man skulle ta tag i disken nu kanske :) och brodera lite men tröttheten tvingar mig till soffan och slappa ;) måste ta och bädda sängen med :) suck vad mycket måsten :)

Av Cecilia - 22 mars 2016 00:00

Tove kommer två kompisar direkt efter jobbet typ :) och jag har fixat och grejjat i salen och hann faktiskt klart med en del grejer :) jag är sjukt nöjd :) mysbyxorna är klara :) det var lnte lätt men det gick :) men nu är jag så slut i kroppen så jag måste sova hörs i morgon <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards