Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Cecilia - 3 mars 2016 23:37

Visningen gick sjukt bra :) så jvl skönt kändes det och har fått en del bokningar nu och mer på ingång som ska bokas :) så underbart :) nu gäller det bara att få ordning på min dator så den är lite snabbare men det löser jag i helgen får försöka med jobbdatorn så länge :) men känns verkligen sjukt bra att vara igång :) är sjukt trött dock och har en del att ta tag i :) bl.a Disk mm men det löser sig i morgon :)

Sov gott alla vänner nu ska jag fixa klart min nya bild sedan sova :)

Av Cecilia - 3 mars 2016 15:57

Mår fortfarande lite illa men hoppas på att det går över :) nu blir det att laga lite rulltårta och fixa inför visningen som börjar här om någon timme :) kommer att bli så roligt :)

Mina elever har varit så duktiga idag och tar mina uppgifter på allvar :) det är verkligen så skönt :) men nu har jag lite smått panik :) visning nästa :)

Ha det bra :)

Av Cecilia - 3 mars 2016 05:04

Så klart fastnade jag ju i appen lite till ;) hahaha jag som tänkte att det skulle vara dags att börja städa eller jobba men nej så var det inte det har dags att börja måla :)

Jag har nu gjort ett lejon, en katt och börjat på ett orientaliskt mönster :) men borde snart göra mig ordning för att gå upp och äta frukost och börja med dagen :)

Idag är det 3 gånger teknik som gäller de två första lektionerna handlar om
Ritningar och planeringar :) ska ta med alla de lådor jag har här hemma till skolan :) så att jag har saker att bygga av ;) den sista lektionen är en lektion i prov på ritteknik :) dvs vika lådor :) en sjukt rolig lektion som dem får fundera och reflektera kring :)

Efter det så har jag läxhjälp med en elev i klassen och måste försöka boka in alla utvecklingssamtal :)

Efter detta så är det dags att ta sig hem :) och hålla i säljmöte så det måste städas och piffas innan mina kunder kommer :) hoppas att dem handlar massor :) så ikväll tänkte jag ta lite kort och visa mer hur man kan använda sig av zelected by house inredningen :)

Och jag ska försöka ringa och boka in fler möten så att detta tar fart nu :) jag är så lycklig att jag har fått denna chansen :) men nu tror jag faktiskt att jag måste ta mig upp och försöka mig på att städa och grejja med tvätt mm :) det är dags att ta tag i allt nu :)

Men det är verkligen så skönt att ligga här i sängen brevid den man älskar och bara njuta av tystnaden som är i huset innan allt har vaknat till liv :) jag kan inte fatta att vi snart bott här i ett år :) det har gått så fort och hänt så mycket på detta år och allt kanske inte varit positivt men allt har gjort oss starkare i varandra och i oss själva samt i vårt förhållande :) jag är så glad över att ha denna man vid min sida <3 men nu får jag väl ta att gå upp :)

Av Cecilia - 3 mars 2016 04:24

Igår mådde jag inte så bra och fick iprincip inget gjort på em låg och sov/vilade :) skulle skrivit här på kvällen men stendäckade vilket ni nog förstår då klockan är 04.16 och jag är uppe och skriver ;) hahaha

Jag gör en snabb återblick på igår ;)
Jobbade gärnet min mage var inte bra :/ det är något som är fel hoppas inte någon influensa jvl kommer hit bara :/ hatar att vara sjuk!
Var ute och gick med hunden där på morgonen och vi åt god torsk med äggsås igår kväll till mat ;)

Jag har också funnit mig en ny app som gör mig störd då jag inte kan sluta med den :)!!! Hahaha inget vettigt blir gjort nu :) colorfy heter den och är en fylla i bilder app :) jag älskar den :)

Denna app var verkligen super rolig :) det är gårdagens hiss alltså och diss ;) eftersom jag inte kan få mig att sluta ;) det var väl det som skedde igår och att jag var hos min säljcoach och fick lite hjälp med säljandet och fick låna lite saker till mitt säljmöte i em :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards