Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Cecilia - 2 mars 2016 06:27

Jag däckade igår ganska tidigt :/ jag och grannen var ute och gick och diskuterade våra kära sambos som inte sköter sig! ;) hahaha ;) väldigt befriande :) där efter såg vi på Parneviks och sedan somnade jag typ lika snabbt som jag lade mig på kudden... Är fortfarande väldigt trött men det är dags att ta sig upp och börja sin dag :) idag måste jag tagga upp för i morgon ska jag ha mitt första party med zbh :) så måste grejja inför det idag :) och hinna jobba och hinna med allt annat som jag ska göra :) hoppas att jag mår bättre sedan så jag kan åka ocj träna ikväll här sen :) Igår blev det bara prommenad då jag inte mådde så bra :/ känner mig fortfarande medtagen men hoppas att detta går över :)

Så nu ska jag väl ta mig upp kolla tvätten och disken... Fan glömde nog sätta igång diskmaskinen ...
Fixa ordning mig
Äta frukost
Ta ut hunden
Kolla hunden mat och vatten :) bädda sängen :)
Sedan åka till jobbet :)

Och börja min monster dag :) sjukt mycket lektioner ska jag ha idag och förbereda inför! Omg jag behöver semester :) min kropp är ganska slut men det är så roligt :)

Juste ska googla fram lite mallar idag så kan ligga kvar här lite <3 iaf en stund till :) hoppas ni får en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards