Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Cecilia - 9 mars 2016 23:25

Dagen gick för fort och som vanligt hann jag inte allt men nya grejer kom från zbh och jag grejjade med det :)

Älskar den stora kakburken <3 vet ännu inte vad jag ska ha i den en idé är virkade blommor :) någon annan idé :)??? :)

Mina nya visitkort kom men ja en liten miss är det på Dina som tydligen blivit Dna ... Försökte lösa det men icke ska ringa i morgon igen och kolla samt kolla på min orginalskiss :) men det löser jag i morgon :)

Dagen har gått bra och jag är böjd över allt som varit :) måste dock fixa lite grejer innan jobbet i morgon :) för jag sprättade faktiskt upp det som blivit fel på klänningen jag började sy i söndags ;) och jag satt och gjorde klart lite på ett broderi som legat och grott ;)

Funderar hur man ska få in broderi av texter och sånt i slöjden det som jag gillar :)

Men nu ska jag sova och längta tills söndag då jag och min älskade ses igen <3 Han kommer hemmaplan fredag kväll men då har jag redan dragit till Tidaholm för svarvkurs :)

Tar mer kort på grejerna i morgon :) och lägger upp lite texter :) älskar mina jobb men nu är jag grymt trött så godnatt :)

Av Cecilia - 9 mars 2016 06:40

Idag hoppas jag på en bättre och trevligare dag :) önskar verkligen det kommer att kännas bättre med allt idag :) trots att jag är hemmam själv :) eller ja hunden är ju faktiskt hemma med mig så så synd är det kanske inte om mig :) men det känns alltid tomt när min älskade inte är hemma med mig <3 att ha ett jobb som kräver att han åker iväg är jobbigt för mig men bra för vår ekonomi så det är väl bra ändå, än så länge är det inga direkta lång lång resor bara typ 2-4 dagar har det varit men är så tråkigt att vas själv ;/ bättre efter sommaren då jag har älskade Tove hänt förhoppningsvis :D

Idag då så ska jag försöka ta mig upp och fixa tvätt och disk ;) och bädda sängen :) jag har varit uppe och har på mig kläder men ligger i sängen för du var lite kallt men nu tänker jag att det är dags att ta sig ur värmen bädda sängen tömma diskmaskinen och vika tvätten som är i torktumlaren och försöka slänga in en tvättmaskin med garagekläder :)

Men just nu är det så mycket skönare här i sängen :) älskar det :) loove it :)

I en ska jag försöka städa med :) och hinna med lite jobb mm :) hoppas att det blir bra :) men nu upp och ta tag i allt som behöver göras :) måste ju ut med hunden med :) hahaha galet mycket att göra :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards