Alla inlägg den 8 mars 2016

Av Cecilia - 8 mars 2016 22:41

Jag försöker varje dag hinna med allt på en omöjlig lista och just nu är jag inne ingen period där jag känner att jag inget får gjort... Jag måste vända detta, jag kommer inte till gymmet, känner mig otillräcklig hemma i hushållsarbetet och på jobbet, jag har alltid fått saker och ting gjorda när jag har massor att göra men just nu är högen så stor så jag vet knappt vart jag ska börja!! Jag hoppas jag snart får reda på det! Men tänker ta nya tag i morgon har legat och vilat ikväll och är i kapp med disk och tvätt :) om jag går upp i tid i morgon så kommer jag kunna plocka undan en del vika lite tvätt och slänga in garage kläderna som ska tvättas :) och då är det att damma och dammsuga kvar och det är fort gjort :) behöver ett lov nu så jag kan ladda om göra ikapp mm :) men imorgon ska jag ta tag i allt och bli så sjukt mycket gladare, positivare och orka mer :)

Av Cecilia - 8 mars 2016 13:19

Jag kom upp för sent! Promenaden med hunden tog för lång tid! Jag hinner knappt hälften av vad jag vill göra men lyckades vara i tid till skolan iaf!

Stressen känns i magen och snart vet jag inte om jag pallar mer! Jag orkar inte med små söta som ska käfta emot hela tiden! Det går inte! Men n är jag hemma har släppt ut hunden och nästa lektion börjar om 13 minuter :) stress är inte alltid bra alltså! Skulle varit hemma tidigare men mina elever bråkade och tyckte det var viktigare att jag skulle hjälpa dem än att jag skulle ha rast :/ men men ny lektion nya tag :) snart är det hem och städa som gäller :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards