Alla inlägg den 23 mars 2016

Av Cecilia - 23 mars 2016 22:30

Alla mina pauser mm har gått åt till möten och att ta sig från punkt a till b :) tur att barnen var hemma och tog hunden vet inte hur jag hade fixat dwt annars :)

Jag har inte hunnit någonting och insåg nu att jag inte skrev efter att jag varit ute och gått :)

Men i morgon är den en ny dag med nya tag :) provtillfällen för samtliga klasser :) har nog lovat film men vet inte hur vida vi gör det :) hahaha :) det återstå att se i morgon ;)

Men nu ligger jag yra och Erik på rad :) en lång och utmattande dag lider mot sitt slut och nu är det dags att sova :) en natt närmare en till vovve :) berättar om det i morgon :)

Sov gott alla glada :)

Av Cecilia - 23 mars 2016 06:25

Jag är super förkyld och ögonen rinner tur att jag insåg att träning kanske inte var den smartaste idén igår och stannade hemma :) ett bra val för min kropp tror jag! Jag
Hoppas verkligen att det går över snart :/ dumma dumma förkylning som alldrig går över!

Idag är då tanken att jag ska ha två utvecklingssamtal :) så måste strax skicka sms för att påminna om det :)

Jag ska sy klart Olof och försöka hinna en annan med :)

Dessutom har jag tre prov att konstruera och få igång hos eleverna :) det är provtorsdag i morgon :) för alla tre teknik lektioner :) underbart :) där hinner jag göra massor :)

Vad jag ska göra på tekniken idag är däremot lite oplanerat ännu ska se om jag kommer på något smart :) kanske ett lådprov det är ju kul ;) hahaha ;) ne men seriöst det kan faktiskt vara roligt :) dock är det lite lite tid men det ger mig tid att se och bedöma eleverna :)

Så där är dagens planering :) ska se vad mer man hinner idag :) har träslöjd hela dagen :) måste försöka kolla om jag kan få tag i Anneli med :) rektorn för att få prata lite :)

Idag så är vi slappa ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards