Alla inlägg den 24 mars 2016

Av Cecilia - 24 mars 2016 22:22

Nu är mitt huvud tyngre än någonsin idag iaf! Tiger är färdig broderad :) och Heffaklumpen orkade jag inte börja på det blir morgonens projekt :)

Och nu orkar jag helt enkelt inte mer <3 soc gott jag ska kurera mig nu så jag kanske mår bättre i morgon :) sov så gott :)

Av Cecilia - 24 mars 2016 17:54

Det började med en prommenad med hunden och lite jobb med disk och tvätt :) och packa ner grejer till partyt som iof inte blev av :) men iaf :)

Där efter till jobbet städa och grejja i salen :) och sedan fixa inför lektionerna men insåg snabbt att sjukdomen tagit hårt i klasserna ;) få personer var där så jag tog beslutet att idag är det filmtime jag gjorde en ny planering och uppgift så har jag suttit och kollat på Big Hero 6 ist för prov ;) eleverna nöjda och jag kunde jobba undan i salen och med broderiet :)

Allt lila har jag gjort idag och ska sitta och grejja med det nu i bilen också eftersom vi är på väg mot biltema :) jag vill ju sova tills söndag så vi kan hämta den nya hunden :) känns så bra :) nu mot Uddevalla och biltema :)

Av Cecilia - 24 mars 2016 06:56

Snart är det påsk :) underbart :) och snart utökas vår familj till 4 <3 underbart :) och jag kikade in på Fb i morse och såg att snowithe and the huntsman får en fortsättning samt att bridgetjones också får en fortsättning :) vilket bra år :)

Nu på morgonen fick jag packat ner allt som ska med på kvällens party party ;) det är nice :) måste bara förbi Ica :) måste handla 3 presentpåsar och långa ljus :)

Vi fick ett mail om nästa veckas mat :) vilket också känns bra :)

Planeringen idag är att överleva ;) hahaha ne men min förkylning är fruktansvärd :/ men vi har bara prov att göra idag så tror det blir lugnt måste dock klippa ihop provet men det löser sig <3 flera timmar dit jue ;) hahaha ;) sedan ska jag städa i textilslöjden :) vilket också känns bra :) ska vara där hela dagen :) underbart :) sedan har åk 7 bestämt sig för att dem inte ville göra prov och jag tror jag gick med på det ;) hahaha fast tror inte att det blir sammys äventyr som dem tror utan tror att vi kollar baymax istället :)

Suck vad klockan går alltså ;) nu får det vara färdig tjötat för nu ;) för hunden måste ut jag måste kamma mitt olydiga hår och jag ska försöka komma iväg i tid till jobbet och kanske hinna slänga i mig frukost... mycket att göra på lite tid ;) suck alltså :/ hahaha

Jag klara detta :) ha en bra dag :) i morgon är det ledigt :) extra dag på helgen = lycka <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards