Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Cecilia - 14 mars 2016 22:01

Undra varför man säger så egentligen... Lida mot sitt slut... Det låter ju verkligen inte så trevligt eller kärvänligt... Ännu ett konstigt ord kärvänligt... Hahaha vilken ord nörd jag har blivit :) allt detta tyder på att jag börjar bli den gammal, roliga, optimistiska och galna Cissi :) detta känns hur underbart som helst :)

Jag var på gymmet och det var bra det gick lite trögt och fick en maskin som var lite kass men vad gör det det kändes super :)

Där efter så blev det matlagning och lite garage häng innan vi var ute och gick med hunden :)

Nu blir jag störd av både hund och man så får väl ta och sova nu :) godnatt allihopa :)

Av Cecilia - 14 mars 2016 18:06

Eller ja den jobbiga delen då jag hade ont i huvudet och inte mådde bra :/ dvs all tid jag var med elever ;) kanske finns ett samband... Hahaha ne faktiskt inte deras fel att jag mådde dåligt idag utan mer helgens allt jobb och slit som tog ut sin rätt :/ så idag när jag hämtade matkassen på Ica så hämtade jag också med lite crémebullar hem eller parisebullar som vi säger i Tidahölm ;) hahaha sjukt gott och det tillsammans med känslan att komma hem och ta ett glas saft och packa upp maten fick mig att må bättre så nu är faktiskt huvudvärken borta eller iaf känns inte lika mycket även om den nu börjar göra sig påmind så jag slängde upp tvätten på ställningen och tig ut yra på en prommenad :)

Promenaden kändes bra så nu tänker jag åka och träna men först ska jag berätta lite om jobbet :) jag har fått en del gjort på jobbet idag :) bl.a Den klänning som skulle bli kjol har nu blivit en kjol jag slängde överdelen och har provat den och den sitter super :) nederdelen av kjolen ska bli en väska eller något :)

Jag är sjukt nöjd och ska försöka mig på att göra den svarta klänningen :) frågan är hur :) haha men det löser vi sen :)

Men nu blir det gymmet :)

Av Cecilia - 14 mars 2016 07:50

Super skönt att komma tillbaka till jobbet var dock så stressad I fredags så jag kom inte ens ihåg att jag hade städat så fint här innan vi åkte på kurs :) underbart att komma tillbaka efter en tuff helg och det ser bra ut :) eller rättare sagt fantastiskt ut :)

Innan jobbet så var jag ute med hunden städade upp golven drog igång en tvättmaskin och diskmaskinen så när jag åker hem vid elva är det bara att hänga tvätt :) så skönt :)

Den lilla grisen var på bus humör idag och sprang och sprang och sprang :) så nu är hon nog trött :)

Men nu är det snart möte så får väl ta mig upp och sätta mig :)

Av Cecilia - 14 mars 2016 06:31

Är så trött efter helgens kurs och vill verkligen inte jobba men vad gör man inte för de små liven :) eleverna alltså ;) jag jobbar för dem så det blir ju ganska bra :) tror kyckling tallriken inte var riktgt bra fick super ont i magen nu när jag har börjat att röra på mig men det går väl över :)

Idag är planen att ta mig till jobbet ;) hahaha som varje dag typ :)

Ne men seriöst jag har lite mail att skicka och bjuda in till utvecklingssamtal och kolla hur jag ska lägga in mina extra timmar i tekniken mm :) hur vi ska göra där ;)

Sedan måste jag fixa med tvätt och så hemma och städa lite för det ser ut som... Ja fan helt enkelt ;)

Jag tänker att jag måste åka och träna ikväll med :) måste komma igång efter veckan med vilande :) så det är väl lite det som ska göras denna dag :) har säkert mer som ska göras bara att jag inte vet om det ännu ;) hahaha så smart är jag :)

Ne får väl ta och fixa någon frukost och gå och plocka upp det sista som ligger på golven :) när Erik är hemma själv står det disk och ligger kläder över allt så jag får gå på skattjakt :)

Klädhögar inne i badrummet :)

Undra varför det heter badrum egentligen :) det ska jag faktiskt ta reda på tills på onsdag och onsdags ordet :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards