Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Cecilia - 10 mars 2016 23:57

Hann ännu lite mer nu ikväll :) så nu ligger jag riktigt bra till med skolarbetet och känner mig full av energi :) det är så sjukt underbart :) i morgon ska jag försöka mig med det sista :) äntligen kanske jag är ikapp :)

Saknar dock mina älsklingar <3 jag klagar en del ibland men jag känner att jag har ett sjukt bra liv :) jag behöver bara lära mig att säga nej ibland :) men tror detta kommer att ändras till nästa höst det är så underbart :) Love it :)

Får blogga mer i morgon nu blir det att sova <3

Av Cecilia - 10 mars 2016 21:59

Vaknade för sent trodde jag skulle hinna blogga men har hunnit gå genom sjukt många uppgifter och saker att göra idag :) bla massa teknik uppgifter :) sytt lite kläder och ska nu sitta med ännu mer teknik uppgifter :) och gjorde precis klart fjärilen i långstyngdsbroderi :) så nu är jag sjukt stolt över mig själv önskar att min älskade kunde ringa då jag kan visa allt jag gjort för honom <3

Hunden hämtades av Eriks mamma alias farmor :) och jag är nu själv i huset :) känns helt okey :) har massa energin som nu ska göras av på teknik uppgifter :) så sjukt nice :)

Här är bilder från dagen :)

En klänning som var liten när jag köpte den men som skulle sys om men gick på nu efter träning grymt stolt :)

Har fått så mycket gjort och 2 klassers teknik uppgifter är klara och jag har varit hos grannarna och lagat mat och lekt med barnen i flera timmar idag är det en klapp på axeln som är så välförtjänt :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards