Alla inlägg den 5 mars 2016

Av Cecilia - 5 mars 2016 23:36

Klockan är mycket, fått mat i magen gick i det kalla vädret från bilen till dörren... Även om det bara är några meter så blev jag helt kall och ligger nu i soffan under en filt med ögon som rinner eftersom att jag är så trött :/

Fick faktiskt en bild gjord på vägen hem samtidigt som vi diskuterade lite wierd ämnen som till exempel om man skulle vilja bli nedfryst bara för att slippa dö i någon sjukdom som man ev får botemedel till sedan :) jag tror det skulle bli konstigt :) men man vet aldrig :) en dag så går det nog :) jag är så sjukt trött nu ska ligga och softa en stund sedan fixa med skorna (jag tror jag kommer somna. Eller jag vet jag kommer somna)

Hoppas ni haft en bra dag ni med :)

Av Cecilia - 5 mars 2016 23:03

Nu är det helg på riktigt :) jag hann inte börja färglägga heller så går göra det nu på vägen hem :) eller så tar man denna tiden till att prata lite då man faktiskt sitter och har umgås tid :) eller vad säger man umgås tid? Hmm umgängestid låter också fel XD hahaha vad ska man kalla det :) social relations tid :) pratstund :) hahaha jag vet inte :) men prata får det nog bli iallafall :)

Hahaha och ska nog sluta skriva nu innan jag gör set mer fel med mina tankar om ord :) hahaha men kvällsmaten var väldigt god :) huden är nöjd över sin naturella cheeseburgare :) mannen nöjd över sin bigmac och co :) så alla mätta och nöjda :) och hemresan påbörjad :)

Av Cecilia - 5 mars 2016 22:30

Nu blir det en liten roadtripp :) vi var lite sugna på något och tänkte att det är ju helg så vi tar en donken kvällsmat :) super nice :) jag råkade ju självklart somna förut men vad gör det XD :) jag har gjort klart alla pads ca 50 stycken är det :)

Jag lade padsen i kakburken "Biscotti" från zelected by houze :) just nu får man denna kakburk till ett bättre pris om man handlar över 400 kr :)

På andra bilden så är det kakburken som beskrivs ovan :) och dessutom ljuslyktan "Leonie" som också kommer från Zbh.se

http://np.netpublicator.com/netpublication/n97483207

Och fick göra om en babysko för jag hade failat :) och har gjort skosnören till alla ska bara trä skorna med snören :) har gjort ett par klart och är på mitt andra par :) är grymt nöjd över hur det blir :)

Jag tog kortet på babyskorna på pläden "soft" i färgen Grey :) också från ZBH :)

http://np.netpublicator.com/netpublication/n97483207

Jag tycker det är så roligt att grejja :) nu blir det lite färgläggning innan vi är framme på mc Donalds :) hmm måste komma på vad jag vill ha med :) svåra beslut här i bilen :)

Vet inte om jag lade upp denna förut men nu gör jag det iaf :) älskar min app :) sjukt nice :) eller min och min :) Colorfy är grymt bra :)

Av Cecilia - 5 mars 2016 18:33

Nu får jag faktiskt ta tag i mina projekt :) idag har jag dukat upp smörgåsbordet och ska försöka få saker klart :) hahaha så många projekt och nu börjar jag inte på nya :)
Babyskor ska bli klara
Pads ska sys ihop och tvättas
Min vita klänning ska sys ut
Min Lilaröda klänning ska sys ut
Eriks byxor lagas
Mysbyxor sys till Erik :)
Fixa mina arbetsbyxor :)
Det är säkert mer som ligger här i lådorna som behöver bli klara :)
Hahaha men detta ska jag försöka med idag :) suck :) och i kväll sätta mig och fixa massa kort till instagram så min försäljning går upp :)

Jag har precis avsluta ännu en målarbild :)

Av Cecilia - 5 mars 2016 15:36

Disken avklarad, maten gjord och i magen :) nu blir det lite virkning och mys innan dagen planering fortsätter med klädes sömnad och teknik läxor att läsa :) jag ska försöka få ordning på de små babyskorna och försöka få klart alla pads :) och tvätta dem sedan innan användning :) så jag har lite att göra men tror faktiskt jag ska ta en powernap :) eller kanske göra klart min senaste bild på colourfy :)

Juste ska ta och styla lite i huset sedan också och visa produkter :)

Av Cecilia - 5 mars 2016 09:16

Älskar colorfy appen alltså :)

Av Cecilia - 5 mars 2016 09:03

Det blev ingen visning idag på grund av sjukdom i värdinnehuset men detta innebär ju att jag kan städa och grejja idag så att jag ikväll kan ta lite nya kort på inredning mm :) och att jag kan jobba lite med visningar :) hitta nya värdinnor och försöka boka in dem :) och boka in utvecklingssamtal vilket också behövs göras :) och läsa genom alla teknik saker :) och avsluta vissa uppgifter :) det känns oerhört bra :) ska kolla med mina små nior med som fick med sig kataloger hem igår hur vida dem har processat sina föräldrar ;) sedan så ska jag träna jag vet inte vad magen säger egentligen men den vill inte längre så nu får jag försöka gå vidare det bryter ju inte ut eller blir bättre så fattar inte vad det är kanske är det ännu ett magsår...

Det får vi se men idag fick jag lite extra tid underbart vi får bara åka till Eriks jobb sedan och hämta V70n som står där :)

Asså detta är så kul :) hahaha :) ååå nu fick jag en idé :) men dena appen hmm undra om det fingerar :)

Av Cecilia - 5 mars 2016 07:42

Har väldigt ont i huvudet idag får nog ta mig en tablett och försöka få i mig mat :) blev nog en cider för mycket igår :) hahaha :) jag dricker så sällan :) men det var jätte trevligt ;)

Och jag har kommit fram till att jag är sjukt glad över mitt jobb och det arbete som jag utför :) det är väldigt skönt att ha sina kollegor så nära så man vet att man får stöd :)

Jag har suttit och målat lite nu på morgonen :)

Men måste ju snart upp för att kunna förbereda visningen som jag ska ha i Frölunda idag på dagen och försöka få ut hunden och lite frukost :) är väl tanken :) ska fundera på lite hur jag ska packa då jag ska ha med mig saker som sedan ska tillbaka till min sälj coach :) men först är det vovven som ska få en promenad tror jag :) och så måste jag få ordning i köket :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards