Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Cecilia - 17 mars 2016 23:09

Bu är partyt avklarat vilket känns super bra :) det blev sålt lite men ska försöka få till lite mer partyn nu så att jag går runt :)

Så underbara inredning detaljer :) tänker att jag ska göra ett fint inlägg här i morgon så ni får se lite olika produkter :)

Jag är sjukt nöjd med min dag hann inte alls med allt jag borde skulle och velat men vet du jag har hunnit mycket ändå :) skönt att lite av min stress har släppt har en del kvar men det löser jag i morgon :)

Känner mig så stolt över det jag åstadkommer varje dag :) vad jag kan göra bara jag jobbar lite extra :) vad jag kan påverka om jag ger det lilla extra :)

Av Cecilia - 17 mars 2016 11:31

nationellt prov koll är skönt har fått en hel del gjort :) jag har gått igenom alla de lösblad som funnits i min väska och har skrivit in det  på datorn respektive kollat över och slängt en hel del de pappren som ska sparas har nu blivit kategoriserade utifrån olika kategorier och är nu magasierade i rätt tidskriftsamlare så att det blir mer lättarbetat för  framtiden :) underbart :)


snart så blir det väl förhoppningsvis mat för nu orkar jag inte jobba mer innan jag får mat i magen :)


det jag också gjort är att  jag gjort en plan för framtiden i slöjden. så underbart att få saker gjort. behlvde det :)


   

Av Cecilia - 17 mars 2016 07:09

Kontoret fick sig en makeover fortfarande en hel del skräp kvar där men det tänker jag att jag tar en annan dag ;) hahaha jag har iaf tagit bort alla papper som ska vara på jobbet dessa ska under nationella kollas igenom och läggas rätt och skrivas in i datorn så jag slipper bära med mig alla 1000 papper över allt :) hahaha så skönt att få lite gjort idag :) jag ska ju inte hjälpa dem utan egentligen bara vakta :) så jag tänker att jag kan få en del gjort :)

Allt som legat hemma men som borde varit i skolan :) hahaha

Yra och jag har tränat på att gå så mycket utan koppel så nu kan jag gå med henne helt utan :) vilket innebär att jag faktiskt har tid att blogga samtidigt :)

Yra är min glädje källa varje dag :) hon är så rolig och knäpp :) igår fick hon fnatt och skulle leka typ när vi låg i soffan och mös efter städning mm :) jag älskar vart jag kommit i livet och jag tackar min hund för så mycket av det :)

Nu hoppas jag att alla ni får en bra dag på jobb/skola och andra typer av aktiviteter idag för nu är jag snart hemma :) så nu blir det lite yra tid sedan packa ut i bilen och åka till jobbet :)

Av Cecilia - 17 mars 2016 06:18

Nu är det en ny dag på veckan och trots att jag är väldigt trött och har jag ändå ett gott humör och är redo för nya utmaningar :) älskar det :)

Nu på morgonen så ska jag fixa lite i mitt skräprum! Kontoret :/ hahaha det ser ut som ja... jag vet inte ens om ordet fan kan beskriva det... Men det ska ordnas idag för jag har en massa nationellt prov tid som jag kan leka på :)

Sedan har jag en lektion i teknik och ett utvecklingssamtal och där efter slutar jag med skolan för dagen :) åker kanske förbi Ica på vägen för att köpa mjölk den håller på att ta slut :) älskar matkassen vi behöver ju knappt handla längre :)

Sedan tänker jag att jag ska träna ikväll då jag inte hann det igår :) eller jag städade ju hela huset och har känningar i hela kroppen men just träning var det inte igår :)

Jag hoppas att dem från stendal tingar så jag får reda på när min bil kan levereras! Sjukt häftigt känns det att få En helt helt ny bil :)

När jag sedan kommer hem från jobbet är tanken att jag ska fixa inför partyt som ska gå av stapeln här 17.30 och kanske städa lite till och se till att det är en lugn och skön atmosfär här :) jag älskar detta med Zbh :) juste det påminner mig att jag ska ta lite bilder på hur det blev :) får göra det efter jag bäddat och fixat ordning i kontoret :)

Juste sedan hoppas jag att jag får tid ikväll att sy min svarta klänning :)

Hoppas ni alla får en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards