Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Cecilia - 16 mars 2016 22:52

Jag har fått en del gjort på jobbet men med tanke på att jag ska vakta nationella prov i morgon så hinner jag med en hel del i morgon ;) underbart :)

Svärmor kom hit och hjälpte mig att städa inför partyt här i morgon :) blev sjukt fint överallt men ska städa lite till i morgon :) tänkte jag ska ta kort på den nya dekoren här i morgon så det blir gjort :) jag är väldigt nöjd över resultatet men ät väldigt trött nu så tänker att jag visar det i morgon :) denna dagen har gått i ett! Men i morgon får jag faktiskt ta och försöka få lite gjort! Dags att ta tag i alla mina högar med information och ouppklarade saker :) jag ska jobba jobba jobba i morgon så jag kan börja på nya projekt :) jag fick ju lite beställningar på skor här igår så det behöver göras och lite snutte filtar och kanske sy lite babyhanddukar med Luva :) jag vet inte vad jag vill göra men har en plan att starta något eget också :) och göra lite skor mm på beställning ;) jag är så full av energi och så otroligt glad över att jag försöker fullfölja några av mina drömmar jag har!


Detta är mitt år har jag sagt och jag ska göra allt som krävs för att jag ska känna så hela året! Älskar detta måste verkligen till gymmet i morgon :)

Men nu blir det att sova och vila upp sig inför i morgon :) hoppas ni haft en underbar dag ;)

Av Cecilia - 16 mars 2016 09:39

Jag vaknade kanske lite lite sent 07.07 hahaha panik! Men fick ut hunden en sväng

Men har inte ätit frukost så det måste jag göra nu :) har med mig lite 5or till smörgås :) Jag har haft två lektioner och ska nu ha nummer tre men tänkte fixa mig en smörgås först :)

Mysen är klara ska ge dem till Erik ikväll ät tanken :) om han kommer hem servrar varit väldigt tyst från honom så hoppas att hangar av sig snart :)

Idag är då tanken att jag ska städa hemma :) allt ska skriva en lista på det innan jag åker hem idag :)
Sedan har jag en klass att gå igenom och det ska jag göra idag!

Men nu ska jag ha lektion och försöka äta något innan :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards