Alla inlägg den 18 mars 2016

Av Cecilia - 18 mars 2016 07:27

Detta var det jag skulle göra men jag drog igång diskmaskinen, tvättmaskinen :) bäddade sängen och fixade med det som ska med till skolan och fick ut hunden :) ibland hinner man mer än man tror :) och mer
Än vad man vill erkänna :)

#slutpåslappislivet
#jobbafördetduvill

Promenaden med hunden var kanske lite kall men vilket väder :) man får liksom vårkänslor när det är så ljust ute :)

Juste måste mäta fönstren i huset ja :) får springa och göra det nu innan jobbet :)

Trodde jag skulle hinna med frukost med men sån tur hade jag inte ;) får ta det med till skolan :)

Av Cecilia - 18 mars 2016 06:29

Disken var en stor punkt denna morgon och den är som tur redan avklarad :)
Hunden ska gå på promenad
Jag funderar på att slänga igång en tvättmaskin :)
Jag ska packa väskan inför skolan :)

I skolan ska jag hjälpa några nior att sy deras lappteknik
Jag ska städa min sal för den ser för jvl ut!
Jag ska hjälpa elever i nian att komma vidare med sina baby plagg som ännu inte är klara :) eller om vi tar det efter lovet :) jag vet inte :)
Jag ska visa hur man lagar jeans!
Jag ska fixa mysbyxorna som jag sydde till Erik :) dem var lite stora det ska åtgärdas :)
Jag funderar på att fixa två klänningar av vanliga t-shirts :)

Som vanligt har jag en del att göra :) det som ska med hem och göras är lite broderi arbeten :)

Juste ikväll är tanken att jag ska kolla på den svarta klänningen :) och kanske få det gjort :)

Underbara dag :) undra hur mycket jag faktiskt kan göra idag :) inte så mycket eller mycket jag vet faktiskt inte :) känns spännande :)

Av Cecilia - 18 mars 2016 06:21

Vankade och kände mig stressad... Inte alls en rolig känsla :/ min mage mår inte så bra vet inte riktigt hur den vill att jag ska agera mer än att stänga av alarmet så den får sova ;) tror det är ett magsår som tagit fart igen... Får hoppas att det går över nu när jag känner mig ganska klar med saker och ting :) stressen är ju inte så stor som den kunde varit alltså om jag inte jobbat ikapp så pass mycket som jag faktiskt har gjort! :)

Jag är nöjd över partyt igår och har varit uppe en stund nu och faktiskt fått disken gjord :) och ska sätta igång diskmaskinen som var typ full redan innan partyt igår :) tur att det går att handdiska med :)

Detta vad ska man säga diskundlägg är super :) sjukt smidigt att ha under den blöta disken :) men funderar på att torka det kanske innan jag åker till skolan om jag hinner :) vi får väl se vad som blir gjort :)

Hoppas ni alla får en bra dag :) nu ska jag fixa lite kläder och börja skissa på dagens att göra lista :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards