Alla inlägg den 28 mars 2016

Av Cecilia - 28 mars 2016 18:28

Men först så blir det en tur med hundarna först till fots :) jag ska gå en prommenad sedan ska vi provåka bil :) det blir en tur till älvängen :) för att kolla läget där :) hoppas på att detta går bra :)

Alva börjar komma ur sitt skal och ska leka detta är inte alltid så uppskattat av vår lilla storasyster ;) som gärna vill ha pinnar och leksaker för sig själv ;) men det blir nog bättre snart :) får hjälpa dem båda :) yra att stå sin grund men inte vara för elak ;) och Alva att respektera yra men ändå växa i sig själv ;) hahaha galet uppdrag ;) älskar min nya hund ?

Dem fick lite mat för en stund sedan och båda åt som glupska vargar ;) liten omställning för yra men tror hon tar det bra :)

Av Cecilia - 28 mars 2016 15:11

Huset är nu städat och tvätten snart klar :) Alva är duschad och luktar inte lägre blä utan mm ;) hahaha hon tyckte det var skönt att bli av med alla tovor och just nu ser hon väl lite rolig ut men det var nog det bästa :) nu ska bra torrheten i pälsen bli bra med :) men med regelbunden borstning och mat så löser det sig nog :)

Dem små lär sig att komma överens :) lång dag idag :) träffat alla grannar och nu snart så kommer Eriks kompisar hit med fika och ska träffa hunden :) både yra och Alva ligger dock och sover nu ;)

Av Cecilia - 28 mars 2016 05:28

Hudarna sover i var sin del av huset detta innebär att jag och Erik får passa upp på var sin <3 Erik ligger i soffan med Alva och jag i sovrummet med yra :) inte lätt med nya bebisar hemma :) vi vaknade precis upp båda två i soffan för en stund sedan och Alva väckte mig så vi har faktiskt redan varit ute och kissat första gången idag :) avundsjuka yra följde självklart med ;) Alva vågar sig inte riktigt in i sovrummet så det får vi öva på idag :) ska försöka fixa en bädd till henne med :)

Bild från mina slappisar igår :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards