Alla inlägg den 12 maj 2016

Av Cecilia - 12 maj 2016 06:00

Jag har så mycket för mig alltså <3 fattar inte hur jag hinner med allt som jag måste :P hur som helst just nu sitter jag och ska hjälpa pappa med att fixa besiktning till bilen så håller på att leta platser åt han då hans internet inte vill fungera.

Och jag hittade då denna Sidan till hjälp för detta :)


http://www.carly.se/alla-besiktningsstationer/


Detta var Verkligen super smart :) man ser ju hur många som helst och man kan klicka sig till sin station i detta fallet då Tidaholm. :) Därifrån kan man klicka sig till antingen bilprovningen för att se tider där, men scrollar man ner får man också en lista på alla de stationer som finns i närheten :)

   


super smart om man som pappa vill ha tider snabbt :) och orkar man inte scrolla i listan kan man gå in här och skriva in sitt registrerings nummer oh se närliggande stationer. 


http://www.carly.se/


Känns så skönt att kunna hjälpa sina föräldrar :) dem har ju hjälpt en själv hela ens liv och jag älskar att man själv kan ge något tillbaka ibland :) Visst jag är inte alltid sams med dem och bor så långt bort så det känns skönt när man kan hjälpa dem med vardagen som man i vanliga fall kanske inte är så stor del av :) Men rekommenderar verkligen denna sida :) den var så lättanvändar vänlig :) Hahaha Denna kanske är super gammal denna sida fast jag inte vet det :P alla kanske redan har koll :) hahahahaha så smidigt :P jag har ju bara haft nybesiktigade bilar och i vanliga fall så sköter Erik allt sånt i detta huset :) det är en av få grejer jag aldrig behöver fundera kring men skönt att man vet hur man kan gå till väga :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards