Alla inlägg under april 2016

Av Cecilia - 21 april 2016 15:53

Jag är lite rastlös detta kanske märks på bloggen :) hahaha ;) jag känner mig lite ostrukturerad idag då jag inte har en dagsplanering att mer eller mindre skita i :) för den blir ju sällan gjord ;) hahaha men idag då ska jag försöka få gjort lite :)

Detta måste jag göra :)
Mat
Täckena
Ge hundarna mat
Promenad 1
Promenad 2
Hämta skärmar till någon bil som pappa ska ha :)
Äta mellan mål
Rätta teknik uppgifter som jag glömde i skolan
Dammsuga
Fixa lilla badrummet :)
Allmänt städa :)


Detta borde jag göra :)
Virka nallen
Fundera kring det företag jag vill starta :)
Sy klart Alex byxor
Fixa Alex tröja :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor

Jag får ta efter vovvarnas exempel :) sova en sväng :)

Av Cecilia - 21 april 2016 15:43

Hej alla mammas läsare :) jag är Yra :) jag har precis fått en jobbig lillasyster som aldrig låter mig vara eller mysa med mamma... Jag ligger på golvet och låter henne Tro att soffan är hennes korg ;) men jag vet att det är mamma och pappas korg :) dem är mina, dem var mina först :) men det är skönt att ha en lillasyster för man slipper vara ensam men hon tar alltid mina saker :)

Jag älskar mina bollar dem är min bästa leksak :)

Men Alva försöker ta den jämt så då blir jag arg och morrar på henne men hon brukar lyssna annars är mamma ofta hemma och säger till henne :)

Av Cecilia - 21 april 2016 15:35

Hej Alla mammas läsare har ni sett min stora korg här hemma ? den är full av alla mina godsedjur och ben och allt jag snor här hemma på dagarna ? jag tycker speciellt om allt som yra har i munnen ?

Den är superbra för den är så stor så jag får plats med alla saker och att sova :) det tycker jag är jättebra :)

Av Cecilia - 21 april 2016 15:32

Jag älskar mitt jobb det gör jag verkligen :) jag älskar det ;) men oavsett hur mycket jag älskar det så är det så skönt att komma hem :) det är så underbart att öppna dörren och där sitter/ligger/står underbara hundar som bara vill visa sin kärlek för en <3 oavsett hur trött jag är så blir man så glad när man kommer hem och dem är hemma <3 mina bebisar <3

Det är dessa två underbara som man lever för <3 älskar mina hundar <3 klarar inget utan dem <3

Av Cecilia - 21 april 2016 12:41

Hemma med hundarna :) just nu är dem på fri fot på baksidan :) och jag ska strax tillbaka till jobbet är tanken :) även om varenda cell vill vara hemma istället men jobb är jobb bara att pallra sig dit :)

Kuckling Nuggets är sjukt gott :) och awsome ihop med lätt picklad blomkål :)

Av Cecilia - 21 april 2016 10:39

Sitter här och drömmer inför sommaren :) Är just nu inne på GinaTricot
för att kolla på klänningar :) jag älskar klänningar :) och det är ett måste nu till sommaren och man blir helt inspirerad nu när det är bra väder :)

 

Denna är en favorit hos mig :) den kostar 149 och har en snygg  och enkel siluett och man kan använda den både till fest och vardags :) Nancy klänningen den finns i felera olika färger men min favorit är den röda :) kanske man skaulle ta och införskaffa sig till sommaren :)


en  annan klänning som jag fastnade för idag är  :)
Pixie klänningen som kostar 199 :)

haha det känns som värsta produktplaceringen idag :) men det får det vara :) detta är ett resultat av att jag inte riktigt orkar jobba idag :P hahaha även denna klänning finns i flera färger :) men svart är min favorit :) när man har detaljer som vid bröstet så tycker jag att den gör sig bäst i svart :)

 


Det som jag gillar med Gina för tillfället är att dem har "the Good Projekt" det är hållbara kläder :) vilket känns väldigt roligt :) och jag som behöver nya basic toppar kommer definitivt köpa därifrån :)



Av Cecilia - 21 april 2016 09:14

Goddag alla glada ;)

Idag fick jag äntligen lite inspiration till att börja kolla runt på nätet efter en födelsedagspresent till Erik :) det känns så skönt faktiskt :) är super nöjd och glad att jag tror att jag hittat rätt :)Bilen är det enda som är i hans huvud nu så känns elakt att ens tänka på något annat till honom i present faktiskt :) som sagt jag är sämst på att köpa presenter till honom oftast brukar det vara något som främst jag vill ha :) hahaha men s kan det gå :) men i år har jag lagt ner lite tid bakom detta :)Jag snubblade nämligen över http://www.streetperformance.se :) då han älskar märket Sparco och grejer till sin supra kände jag att detta är en bra sida att kolla runt på :)


     


så det jag främst kollar runt på nu är sparco produkterna :) ni hittar länken här :) http://www.streetperformance.se/category/sparco . Han har som ni såg på bilden innan redan säten i märket Sparco :) men det jag tror att det lutar åt just nu är handskar :)

( http://www.streetperformance.se/product/mekanikerhandskar-ifran-sparco-meca-2 )

eller att det är dags för ett par snygga pedaler till honom i kolfibrer :)

( http://www.streetperformance.se/product/lattviktspedaler-kolfiber )

men ni kanske undrar varför jag lägger ut mina planer offentligt, jo det är så här att Erik har tillgång till min blogg och har frågat om han får läsa den mm men har aldrig gjort detta, Då jag i många inlägg pratat gott om honom och skrivit provocerande saker för honom, Och jag känner honom är det så att han har läst detta så hade han kommenterat kanske inte på bloggen men jag hade fått ett sms :) därför vet jag att jag kan lugnt och tryggt lägga upp mina planer på just hand födelsedags present eftersom han ändå inte kommer att kolla :) hahaha.

Men jag tror det lutar åt pedalerna hans handskar är inte så utslitna:)dem är dessutom från Sparco men handskar kan man inte få för mycket utav ;) Eller om man går på linjen med något som faktiskt jag skulle behöva till passagerarsätet och det är ett fotstöd i kolfibrer :)Då han tagit bort all inredning och bytt ut de justerbara solarna till godkända drifting-stolar så sitter jag inte längre så bra med fötterna och detta skulle både han och jag gilla:)Det är ju jätte bra att bilen är säker med sådant riktigt 4-punktsbälte och riktiga stolar och en godkänd bur men för att även jag ska sitta bra och säkert så hade det varit skönt med fotstöd :)

(http://www.streetperformance.se/product/fotstod-for-kartlasare-kolfiber )

Jag har bestämt mig tror jag ska kolla läget med hans kompisar som är lite mer insatta i vad han vill ha men jag tror jag kommer slå till på både fotstödet och på pedalsättet eftersom detta kommer matcha fint i bilen på båda sidor :)

Av Cecilia - 21 april 2016 07:37

Sitter i bilen och väntar på min kollega som ville han lite skjuts idag :) jag fick springa in efter promenaden och slänga igång torktumlaren igen eftersom täckena fortfarande inte är torra :) men nu ska vi åka :) i skolan ska jag planer min dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards