Alla inlägg den 20 mars 2016

Av Cecilia - 20 mars 2016 10:17

Nu är frukosten intagen för mig bestod frukosten av en grapefrukt och lite rostat bröd :) Erik han åt loops ;) sedan har vi också hunnit med en dusch :) det var skönt det behövdes verkligen :) jag har också slängt igång en tvättmaskin :)

Min huvudvärk är inte över och jag känner mig dålig :/ hoppas att den går över snart :) jag tror dock att det är stress men hoppas att det går över idag när jag fått ännu mera gjort :)

Nu ska jag och hunden iaf ut i det fina vädret och gå en prommenad :)

Av Cecilia - 20 mars 2016 08:29

Sista dagen vila innan veckan ännu en gång börjar om fast denna vecka är det ju iaf lungt eftersom det ä kort vecka :) hihi :) snart påsk :)

Idag är tanken att jag ska jobba lite jag har lite arbeten med mig som ska fixas till för några nior och sedan har jag mina egna projekt som kanske borde få lite tid :) jag skulle iof också behöva träna och städa :) jag vet inte riktigt vad denna dag kommer att räcka till men Erik ska iväg så snart är det väl dags för frukost :) jag tror också att Linda var sugen på att hitta på något idag :) underbart :)

Älskar att bo här i vårt hus! Jag tänkte på det hela tiden igår :) visst jag skulle vilja ha ett större hus självklart men då måste det vara nytt och något som jag och Erik byggt tillsammans så vi får ett hus som vi vill ha det :) vårt hus här är ju jätte fint och allt men ett lite större kök hade inte skadat samt att duschen inte hade legat vägg i vägg med hallen :) hahaha lite små grejer jag skulle också. Vilja ha ett eget rum till mitt pyssel och sy rum :) det är jätte viktigt jag delar ju rum med kontoret nu och det funkar väl men ja jag har lite dåligt med plats :)

Men så som vi är nu så är det lungt :) Erik vill dock göra större garage här men jag vet inte jag tycker inte att det behövs! Men sånt får ju jag ändå inte bestämma ;) hahaha

Men ni får ha en toppen dag så ska jag försöka slå min lilla syster i basket på messenger ;) rekordet är på 29 ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards