Alla inlägg under maj 2016

Av Cecilia - 29 maj 2016 14:23

Jag har varit ute och schamponerat bilen och spolat av den så den är
Glad nu :) men jag är super trött! Så slappar i soffan med dogsen!

Av Cecilia - 29 maj 2016 13:44

Igår gick det i ett :) packa bil åka till Tidaholm! Handla lunch, lämna saker hos mamma, lämna skärmar hos pappa! Hem till Linus laga mat :) och umgås :) sedan hem till mamma och packa upp ally zbh saker! Få panik över pappas hus och hem! Men fick möta många släktingar och lite får som pappa har hos sig :) här är lite blandade bilder från igår :)

Sixten ;) haha lugn för en gång skull men ;) haha och han har också börjat bli grå :)

Super lyckad försäljning :) men kom hem sent och fick hämta ungarna efter att jag kom hem då dem varit på Liseberg :)

Idag har vi varit på torp och fixat lite :) Erik håller nu på att tvätta min bil så får väl gå ut och hjälpa till :)

Av Cecilia - 28 maj 2016 08:03

Försöker tagga upp mig här i sängen men det går väl sådär ;) hahaha ;) ögonen bara rinner och kroppen har ont... Skön lördag ;) idag väntas det homeparty i Tidaholm ikväll :) och nu blir det väl att slapps med hundar och man en sväng <3

Av Cecilia - 27 maj 2016 23:55

Har varit trött hela dagen haft ont i kroppen men har fixat en Ny hundmats påse till hundarna och lagat mat ihop med Tove :) Johannes och Julia (Johannes kompis) <3 sjukt mysigt :) oh nu är det dags att sova :)

Dagen i bild :) hahaha har inte kunnat skriva så mycket men tar igen det i morgon :)

Av Cecilia - 26 maj 2016 23:21

Så där då är dagen slut :) jag har duschat och är sjukt nöjd över hur mycket jag gått idag :) woop woop hoppas att den är någorlunda rättvis :) men det tror jag :)

Av Cecilia - 26 maj 2016 22:54

Promenaden avklarad :) träffade tre underbara elever så Alva och en liten valp till fick leka av sig en stund :) underbart :) och dem är nu slappisar båda två så kanske kan gå och dusha men pallar inte ;) hahaha för trött :) och fastnade i ex on the beach Sverige :)

Så sitter nu vid tvn och leker med snap :p

Av Cecilia - 26 maj 2016 21:59

Min dagar går så fort jag fattar knappt vad jag gör ;) hahaha :) men fick gjort en Link och massa underbara hus med Mina elever :)

Husen var inte det enda som jag fick klart idag :) även en Link och nästan hela Olof :) men tar och gör klart den i morgon bitti :)

Fick också veta nästa veckas mat och det känns så gött :)

Vi åt pizza idag då jag lämnade jobbet efter klockan 19 :)

Nu blir det promenad med bullisarna innan jag tar och går och duschar :)

Av Cecilia - 26 maj 2016 08:05

Disken är gjord! :)

Och vi var ute och gick efter detta :) och sedan har jag slappat vid tvn en stund men får nu gå till jobbet tror jag så jag kommer igång med allt som ska göras :)

Här skulle dem torkas :) men nu ligger vi. Soffan :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards